Vrei o varianta de mic dejun energizant, hidratant, usor de digerat, ideal pentru a te mentine in forma in acest sezon? Poate fi consumat de oricine, inclusiv de vegetarieni, de cei care tin post sau de cei care sufera de o forma de intoleranta la gluten. Inainte de a va da reteta, iata cateva elemente de care trebuie sa tineti cont vara.

CB_mic_dejun_002.jpg

 

Pe parcursul unui an de zile organismul nostru trece prin diverse schimbari influentate mai ales de adaptarea la conditiile de mediu. Daca iarna avem mai multa nevoie de energie pentru a mentine temperatura corpului in conditii de frig, vara organismul face eforturi sa isi scada temperatura, in principal prin eliminare de apa, iar acest lucru are drept urmare pierderea unor cantitati importante de saruri minerale.  Aerul conditionat de acasa, de la serviciu sau din spatiile comerciale ne obliga si el la eforturi de adaptare din cauza schimbarilor bruste de temperatura.

Alimentatia trebuie sa sustina si sa usureze tot acest proces de adaptare. Este foarte important ca in meniul zilnic de vara sa fie prezente toate grupele de alimente. Atentie insa la cantitati!

S-ar putea să-ți placă și:


Reduceti  consumul de alimente grase si bazati-va pe cele care contin vitamine, minerale si multa apa. Eliminati alimentele prajite, mancarurile cu sosuri grele, pane-urile si carnea grasa.

 

Micul dejun pe care vi-l propun astazi este foarte usor de preparat si contine ingrediente pe care le gasiti usor:
• 200 g lapte de migdale
• 3-4 linguri fulgi de mei
• 3-4 prune uscate sau curmale
• 2 lingurite seminte de canepa si 2 de seminte de chia
• Un varf de lingurita de scortisoara

 

 

 

S-ar putea să-ți placă și:


Articole asemănătoare