Chiar dacă este o emoție naturală și prezentă în viață fiecăruia dintre noi, frica este aceea cu care ne este uneori cel mai greu să intrăm în contact și pe care dorim de cele mai multe ori să o controlăm.

Tehnici-pentru-a-ți-depăși-frica-e1486474465527.jpg

 

Mai mult decât furia – care ne pune față în față cu agresivitatea pe care o putem manifesta în modalități neecologice și neacceptate social, frica este o emoție care ne confruntă cu propriile vulnerabilități pe care nu dorim să le cunoaștem sau să le arătăm.

Pentru depășirea fricii în mod sănătos este necesar să intrăm în contact direct cu ea, să o simțim și să îi găsim sensul.

Însă pentru a reuși acest lucru, mai ales în situațiile în care frica este puternică, avem la îndemână câteva modalități prin care să ne putem repoziționa și detașa în raport cu această emoție, ca prim pas în abordarea ei sănătoasă.

 

Tehnica respirației

Cea  mai rapidă și potrivită soluție atunci când simți că te cuprinde frică sau teama este tehnica respirației profunde.

Acceptarea fricii

 

Frica este o emoție normală, însă provocatoare prin toate reacțiile pe care ni le declanșează și cu toată presiunea pe care o pune asupra corpului și minții noastre. Este important de reținut faptul că aceste reacții sunt ca urmare a detectării – conștiente sau nu – a unui pericol.

Identificarea cauzelor

Un pas natural este să încercam să identificăm și să înțelegem care este pericolul asupra căruia ne avertizăm pe noi înșine. Urmarea înțelegerii acestui pericol este reducerea în intensitate a fricii.

 

Citește mai multe aici: http://bit.ly/2n6KC9o 

 

S-ar putea să-ți placă și:


 
Articole asemănătoare