În prezent, unul din şapte cupluri au dificultăţi în a avea copii, şi mulţi experţi în domeniu prezic că acest număr s-ar putea dubla în următorul deceniu. Tot mai mult, cei care îşi doresc să fie părinţi apelează la medicină alternativă atunci când se confruntă cu probleme de fertilitate. Ştiinţa începe să demonstreze valabilitatea acesteia şi nu numai că oamenii ajung să aibă copilul visat, dar, de asemenea, îşi îmbunătăţesc propria sănătate şi îşi cresc şansele de a avea un copil sănătos. Medicina naturală este sigură, eficientă şi are ca efect secundar principal îmbunătăţirea sănătăţii! 

1296x728_Faint_Positive_Home_Pregnancy_Test.jpg

 

1. Fă un test de intoleranţă alimentară

Ştim toate beneficiile unei alimentaţii sănătoase, dar este necesar ca ambii parteneri să se hrănească sănătos atunci când încercaţi să aveţi un copil. Intoleranţa alimentară pune stres asupra corpului, lăsând mai puţine resurse pentru concepţie. Alimentele cele mai frecvente legate de infertilitate sunt glutenul, grâul, alcoolul şi cofeină, deşi există şi altele care pot fi de vină. Un test de intoleranţă alimentară este o idee înţeleaptă pentru oricine care doreşte să devină gravidă, în special cele care au dificultăţi. În general, dieta ar trebui să constea în alimente proaspete, preparate acasă şi să măriţi numărul meselor care conţin o varietate de legume şi fructe. Alimentele organice ar trebui să fie utilizate în cazul în care este posibil, deoarece acestea au un conţinut de minerale mai mare, şi unul mai mic de pesticide care pot fi un alt stres nedorit pentru corp. Carnea şi lactate ar trebui să fie limitate, pentru a evita toxinele şi hormoni utilizaţi în creşterea comercială plus alte probleme majore pe care le ridică acestea.

2. Suplimentarea vitaminelor şi mineralelor

 

Există un proverb înţelept care spune că zincul pune plumbul în creion! Este vital ca vitaminele şi mineralele să fie din abundenţă atât în dieta bărbaţilor cât şi a femeilor, atunci când se doreşte concepţia. Deficienţele pot cauza o varietate de probleme în organism, infertilitatea fiind una dintre ele. Încercaţi un supliment de o calitate bună de multi-vitamine şi minerale. Analize care să indice nivelurile de vitamine şi minerale pot ajuta pentru a stabili dacă există deficite care au nevoie de un plus de stimulare. Unii dintre cei mai importanţi nutrienţi pentru un sistem fertil sunt vitaminele B, seleniu, fier şi vitamina E.

3. Scăpaţi de intoxicaţia cu metalele grele

Există multe dovezi care sugerează o legătură între intoxicarea cu metale grele şi infertilitate. Plumbul şi cadmiul sunt deosebit de legate de problemele de concepţie precum avortul spontan, naşterea prematură şi greutatea mică la naştere. Alte metale grele, cum ar fi mercurul sau aluminiu pot fi, de asemenea, implicate. Fumul de ţigară (prima mână şi pasiv), apă nefiltrată, conservele de ton şi vopsea veche sunt unele dintre instigatorii de intoxicaţie cu metale grele. Din nou, se recomandă analize, de păr sau kinetoterapie, astfel încât nutriţia adecvată şi modificările stilului de viaţă necesar să poată fi ajustate pentru detoxifiere.

 

Acupunctură şi reflexoterapia şi-au câştigat recunoaşterea pentru ajutorul dat multor cupluri. Aceste terapii lucrează cu sistemele energetice ale organismului pentru a crea armonie şi pentru a permite organismului să se vindece. Alte tratamente de energie care au fost lăudate de noile mămici şi tătici sunt tuina, reiki, şi tehnica Bowen, care lupta împotriva stresului şi care aduc înapoi echilibrul în corp, crescând şansele de concepţie.

4. Evitaţi radiaţiile şi alte riscuri

Radiaţiile de la telefoanele mobile au fost legate de cantitatea mică de spermatozoizi şi alte probleme de infertilitate, mai ales la bărbaţi. Amintiţi-vă să păstraţi telefoanele mobile departe de buzunarele pantalonilor şi chiar să le opriţi atunci când este posibil.

 

Alţi factori care pot conduce la infertilitate sunt candida, dezechilibrele hormonale, infecţiile, endometrioza şi chisturile ovariene. Medicina naturistă poate trata în mod individual aceste probleme, de multe ori cu utilizarea de plante.

Medicina naturistă identifica dezechilibrele din fiecare organism unic, apoi repara şi hrăneşte sistemul, lăsându-l echilibrat şi pregătit pentru concepţie. Dacă acest lucru ar putea fi realizat pentru toată lumea, apoi trendul de infertilitate ar putea fi inversat şi mai mulţi copii ar fi concepuţi în mod natural, aşa cum au fost meniţi să fie.

5. Mănâncă grăsimi sănătoase şi evită grăsimile nesănătoase

 

S-ar putea să-ți placă și:


Consumul de acizi graşi trans poate duce la inflamaţii crescute în corpul dumneavoastră, care pot perturba ovulaţia, concepţia, precum şi primele etape de dezvoltare a bebeluşului tău în timp ce este încă în uter.

Sursele cele mai comune şi concentrate de grăsimi trans din dietă sunt margarina, cartofii prăjiţi, puiul prăjit, gogoşile, prăjiturile, şi produsele de patiserie. Pentru a prezenta câteva cifre, între 30 - 50 de procente din grăsimea din cea mai comercial pregătită porţie de cartofi prăjiţi, prăjituri sau gogoşi sunt acizi graşi de tip trans.

Alimentele care sunt bogate în grăsimi sănătoase, şi care poat fi consumate în mod regulat pentru a creşte şansele de a rămâne însărcinată sunt:

  • Avocado
  • Măsline şi uleiul de măsline
  • Nucă de cocos şi uleiul de nucă de cocos.
  • Nuci proaspete, neprăjite şi seminţe (aproximativ un pumn pe zi)

6. Evitaţi carbohidraţii rafinaţi

Mănâncă alimente care sunt în mod natural abundente în carbohidraţi complecşi şi simpli; evită alimentele care sunt bogate în carbohidraţi puternic procesaţi. Una dintre cele mai comune cauze de infertilitate este nivelul ridicat de zahăr în sânge şi nivelurile mari de insulina, care sunt adesea observate la femeile care au sindromul ovarelor polichistice (SOPC).

Alimentele care sunt bogate în carbohidraţi puternic procesaţi şi ar trebui evitate ori de câte ori este posibil sunt:

  • Cartofii prăjiţi şi chips-urile
  • Produsele alimentare realizate cu făină albă
  • Băuturile răcoritoare carbogazoaze şi sucurile de fructe
  • Berea şi vinul
  • Alimentele care sunt în mod natural bogate în glucide complexe şi simplu şi care nu duc la o fertilitate redusă includ legume, leguminoase, cereale integrale, nuci şi seminţe.

7. Asiguraţi-vă un aport adecvat de acid folic şi fier

Acidul folic (acid folic) este esenţial pentru procesul de construire şi replicare a ADN-ului, iar ADN-ul este construit şi replicat rapid în timpul concepţiei şi al sarcinii. Acidul folic este de asemenea esenţial pentru menţinerea nivelului homocisteinei la un nivel sănătos; homocisteina ridicată poate creşte riscul de apariţie a hipertensiunii arteriale şi poate duce la avort spontan în timpul sarcinii.

Alimente sănătoase, care conţin acid folic includ:

  • Linte
  • Naut
  • Sparanghel
  • Spanac
  • Broccoli
  • Sfeclă
  • Salată verde
  • Portocale

Aveţi nevoie de fier non-heme, în scopul de a asigura o aprovizionare optimă de fier pentru fertilitate, fierul non-heme fiind găsit în (leguminoase, fructe şi în suplimente pe bază de plante), poate îmbunătăţi fertilitatea ta, cel mai probabil pentru ca fierul, ca şi acidul folic, joacă un rol important în sinteza ADN-ului.

Alimente sănătoase care conţin fier non-heme includ:

  • Goji
  • Spanac
  • Linte
  • Cartofi
  • Fasole
  • Avocado
  • Sursă:

www.drbenkim.com

 

Articole asemănătoare