Sugarii şi copiii mici nu mănâncă multe alimente, deoarece stomacelele lor sunt micuţe. De aceea, este important să-i hrăniţi cu alimente care sunt pline cu substanţe nutritive. Alimentele naturale, sunt bogate în nutrienţi şi antioxidanţi. Ele sunt uşor de digerat şi menţin corpul şi mintea sănătoasă şi asta e lucru mare. Aceste 10 super alimente sunt esenţiale pentru copii, şi organismele lor în creştere:

Cool-Baby-Eating-Food-Picture.jpg

 

1. Avocado

Avocado este cel mai bun aliment pentru bebeluşul tău. El are o consistenţă perfectă, conţine o abundenţă de nutrienţi inclusiv un nivel ridicat de Omega-3. Puteţi felia pur şi simplu un avocado şi să-i daţi copilului. Dacă doriţi o consistenţă fină, adăugaţi un pic de lapte de migdale sau îl puteţi introduce în amestecuri.

2. Fasolea

 

Fasole este foarte hrănitoare. Ea este foarte bogată în antioxidanţi, adică conţine de 10 ori mai mulţi antioxidanţi decât o portocală. Fasolea este bogată şi în fibre, care împiedică constiparea copilul. Este bogată în fier, proteine?? Şi vitamina B. Pentru a reduce timpul de fierbere, o puteţi pune la înmuiat peste noapte.

3. Afinele

Afinele sunt foarte nutritive. Ele sunt foarte bogate în antioxidanţi, în comparaţie cu orice alt fruct proaspăt şi sunt foarte benefice pentru creierul copilului tău, sistemul urinar, sistemul nervos, inima şi ochi. Afinele sunt, de asemenea, bogate în fibre, precum şi vitaminele A şi C.

 

4. Nucă de cocos

Nucă de cocos conţine acizi graşi, care au beneficii semnificative pentru sănătate, şi sunt similari cu cei găsiţi în laptele matern. Aceştia ajuta la stimularea sistemului imunitar, îmbunătăţirea digestiei şi echilibrează zahărul din sânge. Nucă de cocos alimente

5. Seminţe de Chia

 

Seminţele de Chia au o cantitate mai mare de antioxidanţi decât afinele şi au mai mult calciu decât laptele integral. Ele au şi o cantitate mare de Omega-3, magneziu, fibre, fier, potasiu, şi proteine.

6. Legumele cu frunze de culoare verde închis

Frunzele verzi sunt bogate în antioxidanţi, fier şi acid folic. Ele sunt super-alimente, deoarece acestea conţin cantităţi mari de vitamina C, şi K, precum şi calciu.

 

7. Ovăz

Ovăzul este o sursă bună de fibre solubile şi insolubile şi ele sunt, de asemenea, bogate în fitochimicale, vitamina E, zinc, fier, magneziu şi seleniu. Ovăzul este o sursă bună de proteine şi o modalitate foarte bună de a începe dimineaţa. Utilizaţi ovăzul simplu sau adăugaţi fructe.

8. Quinoa

Quinoa este o proteină completă şi este perfectă pentru copii vegetarieni, acesta conţine o cantitate mare în lizina, un aminoacid important pentru creşterea ţesutului şi reparaţii. Quinoa are o cantitate mare de fibre şi este ridicată în nutrienţi, cum ar fi mangan, magneziu şi are un conţinut foarte ridicat de fier. Quinoa este o cereală fără gluten şi este o alternativă la orez şi cerealele integrale.

9. Cartofi dulci

Cartofii dulci sunt bogaţi în fito-nutrienti şi sunt bogaţi în vitaminele A şi C. Ei au un gust dulce natural şi textura cremoasă.

citeste mai multe pe naturalnews.com

 

Articole asemănătoare