Vara s-a instalat. Spoarele devine din ce în ce mai prietenos! E vremea hainelor decoltate şi a bronzului. Cum faci însă ca să te alegi cu un bronz perfect şi să  nu te arzi la plajă? Iată de ce e nevoie să ţii cont, atunci când mergi la plajă, ca să ai o piele sănătoasă şi frumos bronzată. În locul cremelor de protecţie solară destul de costisitoare şi uneori controversate, încearcă să foloseşti uleiuri esenţiale. Se vând în doze mici, dar sunt foarte concentrate şi se aplică doar diluate (conform indicaţiilor din prospect) în alte uleiuri bază, de regulă – ulei extravirgin de măsline. Şi obţii un produs protector spornic şi natural 100%.

 tanning-tips-best-food-tan-cover.jpg

 

Dieta bronzantă

S-ar putea să-ți placă și:


Morcovii. Ronţăie morcovi şi bea suc proaspăt de morcovi, îţi vei administra doza zilnică de betacaroten, un antioxidant puternic, ce combate acţiunea radicalilor liberi (responsabili cu îmbătrânirea precoce a pielii şi, în general, a tuturor celulelor din organism).  Prepară o mască din doi morcovi fierţi, amestecaţi cu o lingură de miere, una de ulei de măsline, puţin suc de lămâie şi două linguri de apă. Pasta o ţii puţin la frigider, după care o aplici pe faţă şi pe decolteu, după ce ai venit de la plajă şi ai făcut duş.
– Roşii, ardei graşi, cireşe, caise, piersici, fructe de pădure (zmeura, afinele, murele, coacăzele), spanac, pepene – toate fructele şi legumele colorate sunt surse bogate de betacaroten şi licopen, plus alţi nutrienţi esenţiali pentru sănătatea pielii şi nu numai.
- Seminţe de in. Amestecă o linguriţă de seminţe de in în păhărelul cu iaurt (încă un aliment benefic pentru revigorarea pielii).
- Migdalele au efect antioxidant şi antiinflamator, datorită vitaminei E, la fel cacerealele integrale, bogate în vitamina E şi vitamina a (importante pentru piele) şi seleniu (care grăbeşte bronzarea şi păstrează elasticitatea pielii). Seleniu conţin şi alte alimente: ton, sardine, somon, ciuperci, carne roşie şi albă, organe, alune braziliene, ceapă.

 

 

Articole asemănătoare