Algele Kelp

Cu ele poţi organismului un puternic impuls nutritiv, pentru că sunt bogate în iod, potasiu, magneziu, calciu, fier şi omega-3. Cum introduci kelp în dietă? Aceste alge sunt ideale în supe, salate şi în orez.

 

16673644-l.jpg

 

Ghee

 

Sau uleiul de unt, care înseamnă practic uleiul extras din unt. Are un conţinut scăzut de lactoză şi este bogat în vitaminele A, D, E şi K. Este foarte apreciat în bucătăria indiană, iar aroma sa te duce cu gândul la alune.  

65649437-l.jpg

 

 

Frunzele de păpădie

Sunt uşor amare, dar bogate în vitaminele C şi B, calciu, fier, potasiu, fibre. Sunt excelente pentru oase şi muşchi. Nu le rata primăvara.

57908445-l.jpg

 

S-ar putea să-ți placă și:


 

Mei

Bogat în cupru, mangan, fosfor şi magneziu, meiul nu are gluten şi este ideal în dieta celor care nu tolerează grâul. Se consumă de obicei la mic dejun, fiert în lapte, cu vanilie şi fructe uscate, în mâncărurile de legume, în salate sau în prăjiturile preparate la cuptor.

 

43416508-l.jpg

 

Grâu

 

Excelent în salate, grâu încolţit, sau poate fi folosit în loc de orez. Este bogat în fibre, fier şi este plin de proteine, notează huffingtonpost.com.

33653370-l.jpg

citeste mai multe pe gustarte.ro

 

S-ar putea să-ți placă și:


Articole asemănătoare