Oferă un gust aparte preparatelor, însă sunt deosebit de benefice și pentru siluetă. Indiferent dacă te afli sau nu la dietă, trebuie să știi că există condimente care îți stimulează metabolismul și te ajută să arzi grăsimile în exces. Iată ce trebuie să incluzi mai des în meniul tău:

condimente-580x400-e1494879931870.jpg

 

Piperul negru

Banalul piper negru îmbunătățește digestia, stimulează tranzitul intestinal lent și arderile. Atenție însă, acesta trebuie să fie consumat proaspăt măcinat, pentru a își păstra proprietățile. Adaugă-l în salate sau peste preparatele din carne.

Turmericul

Deși este mai puțin folosit în bucătăria noastră tradițională, turmericul aduce numeroase beneficii sănătății. Cunoscut și sub denumirea de curcuma, este un puternic antioxidant și anti-inflamator, stimulând procesele de ardere din organism. Îl poți utiliza în supe, sosuri, paste sau adăugat în salate.

 

Scorțișoara

Scorțișoara ajută celulele să arda mai rapid zaharurile, iar organismul tău nu va mai stoca grăsimile la fel de ușor. Glucidele vor fi mai repede procesate, astfel încât nu se vor mai transforma în grăsime. Presară puțină scorțișoară peste felii de măr, pentru o gustare ușoară, adaugă-o în iaurturi sau chiar în cafea, pentru a te bucura din plin de efectele ei asupra metabolismului.

Ardeiul iute

 

Aliatul unei siluete armonioase, ardeiul iute stimulează producția de endorfină și adrenalină, crescând rata arderilor cu până la 25%. Organismul va scăpa mai repede de caloriile în plus, care nu se vor mai depune la fel de ușor.

Ghimbirul

Conține capsaicină, care contribuie la îmbunătățirea digestiei și stimulează metabolismul să consume mai repede caloriile. Totodată, este foarte bogat în antioxidanți, fiind un bun energizant. Adaugă ghimbir proaspăt ras în limonade, salate sau preparatele preferate, ghimbirul oferind un gust deosebit mâncării.

 

citeste mai multe pe independent.md

 

 
Articole asemănătoare