Chiar dacă nu suferi de o boală digestivă, sunt şanse mari să ai diverse tulburări intestinale. Ne-am îndepărtat foarte mult de o alimentaţie vie, bazată pe hrana curata şi neprocesata. Deficienta dobândită astfel ne-a inflamat intestinele - o stare ce încurajează apariţia multor boli (dintre care multe autoimune). Pentru a curăţa intestinele, avem nevoie de alimente puternice care să remedieze răul făcut şi să ne ajute în procesul de tranziţie către o alimentaţie mai prietenoasă pentru sănătatea intestinelor, cu alimente complete.

durere_stomac_41589000.jpg

 

Aloe vera

Datorită conţinutului său bogat în enzime; a proprietăţilor sale antibacteriene, antifungice şi antivirale; precum şi datorită faptului că este puternic anti-inflamatorie, aloe vera este o alinare pentru toţi cei ce se plâng de probleme digestive. A fost utilizată în tratarea unei game largi de afecţiuni legate de intestine, printre care: ulcere, sindromul intestinului iritabil, boala lui Crohn, colite, şi alte afecţiuni digestive, infecţii cu candida, infecţii parazitice, reflux gastric, constipaţie.

Chefir din apă sau din nucă de cocos

 

Chefirul din nucă de cocos măreşte hidratarea şi recolonizează membranele mucoase cu microflora benefică. Conţine şi fermenţi buni care distrug ciupercile patogene din corp (precum Candidă) contribuind în acelaşi timp la curăţarea, întărirea şi purificarea pereţilor intestinali, care devin, astfel, mai rezistenţi la patogenii periculoşi precum E. coli, salmonella, şi alţi paraziţi.

De asemenea, chefirul din nucă de cocos contribuie la o mai bună asimilare a nutrienţilor din intestine şi optimizează utilizarea unor oligo minerale şi vitamine din grupul B.

Ceai din seminţe de în

 

S-ar putea să-ți placă și:


Ceaiul din seminţe de în este excelent pentru vindecarea colonului, mai ales dacă suferi de sindromul colonului permeabil sau iritabil. Este o sursă excelentă de acizi graşi omega-3, fibre solubile şi lignani, care crează un efect antiinflamator şi lubrifiant, esenţiale pentru redobândirea unei sănătăţi digestive corespunzătoare.

Acest ceai elimina problemele asociate cu consumul de seminţe de în întregi (care nu se digera corect) şi este mai uşor de digerat decât atunci când seminţele sunt consumate în mâncare. Pentru pregătirea ceaiului trebuie doar să torni o cană de apă fiartă peste o lingură de seminţe de în şi să le laşi peste noapte. A doua zi strecoară şi bea lichidul.

Varza roşie

 

Glutamina este o parte esenţială a sistemului digestiv şi contribuie la prevenirea şi refacerea intestinului permeabil. Glutamina s-a dovedit eficientă la persoanele cu colite ulceroase, boala celiacă, boala lui Crohn şi sindromul intestinului iritabil.

Varza roşie este considerată legumă cea mai densă în L-glutamina. Se poate asimila sub formă de sucuri sau prin fermentare. Încearcă să o fermentezi adăugând oţet din cidru de mere pentru a crea enzime şi bacterii benefice din abundenţă, favorizând absorbţia cu mai mare uşurinţă a aminoacizilor şi a altor nutrienţi în corp.

Citeste mai multe pe viataverdeviu.ro

 

 

Articole asemănătoare