Nutriţioniştii nu recomandă consumul de alimente seara târziu, însă, dacă îţi este foame, îţi poţi permite o gustare uşoară înainte de a merge la culcare. Iată ce alimente poţi să consumi fără să îţi faci probleme că te vei îngrăşa:

cina buna.jpg

 

Grapefruit – Când spunem că acest fruct este o idee bună pentru cină, nu înseamnă că aceasta e tot ce vei mânca. Îl poţi include într-o salată, fără să îţi faci griji că te vei îngrăşa.

Avocado – Fructul de avocado este o adevărată sursă de grăsimi bune şi este recunoscut pentru faptul că oferă senzaţia de saţietate pentru mai mult timp. În plus, îţi mai dăm un sfat: nu arunca sâmburele de avocado! Acesta conţine 70% din cantitatea de antioxidanţi a fructului, în timp ce pulpa şi coaja conţin doar 30%. Mărunţeşte-l şi foloseşte-l în smoothie-uri sănătoase.

Mere – Acestea sunt printre puţinele fructe care conţin pectină, substanţa care încetineşte în mod natural digestia şi care te face să te simţi sătulă. Poţi să înlocuieşti o parte din cină cu două mere. Astfel, vei consuma mai puţine calorii şi nu vei avea senzaţia că ţi-e foame.

 

Sparanghel – Per porţie, sparanghelul conţine aproximativ 288 de miligrame de potasiu, recunoscut pentru capacitatea sa de a reduce grăsimea de pe abdomen, 3 grame de fibre care îmbunătăţesc digestia, are doar 40 de calorii, 0 colesterol sau grăsimi, deci poate fi inclus în orice dietă de slăbire.

Spanac – Bogat în vitamina C, potasiu, fier, spanacul nu mai are nevoie de publicitate în ceea ce priveşte calităţile nutritive. În plus, este o idee bună pentru cină deoarece nu îngraşă deloc.

Iaurtul grecesc – Specialiştii au descoperit că saţietatea creşte odată cu consumul de proteine din lapte, iar iaurtul grecesc este considerat cel mai bun lactat, conţinând un număr dublu de proteine şi o cantitate de zahăr mai scăzută decât un iaurt obişnuit.

 

sursa: zumi.md

 

S-ar putea să-ți placă și:


 
Articole asemănătoare