Ai încercat toate dietele, superalimentele şi orele de gimnastică în speranţa de a arăta şi a te simţi sănătoasă, doar pentru a sfârşi prin neatingerea stării de bine sau a pierderii în greutate? Atunci, poate că trebuie să încerci o metodă prin care să-ţi faci metabolismul să funcţioneze, să ai energie şi bineînţeles un corp suplu. Iată câteva secrete ale unui succes de durată:

metabolsim.jpg

 

1. Fă-ţi un program

Acordă-i corpului tău o rutină constantă în timpul unei săptămâni aglomerate de muncă. Corpurilor noastre le place să ştie exact care este ora la care pot fi active, se pot odihni, pot să mănânce, să muncească sau să se relaxeze. Totul constă în aţi crea o rutină care să funcţioneze pentru organismul tău unic, stilul tău de viaţă şi preferinţelor personale.

2. Trezeşte-te devreme

 

Dacă te trezeşti devreme, după un somn odihnitor, corpului tău nu-i va mai fi necesară o doză de cofeină deoarece razele soarelui sunt un stimulent şi un energizant natural. Cea mai bună metodă de a le asimila este prin a lua micul dejun, o ceaşcă de ceai sau prin a face exerciţiile de meditaţie afară într-un loc însorit şi să bucurându-te singura de un timp preţios înainte ca agitaţia zilei să-i ia locul.

Soarele de dimineaţă determina corpul să elibereze hormonul fericirii numit serotonină, pregătindu-l pentru o zi perfectă.

3. Bea apă

 

După un somn puternic în timpul căruia organismul s-a ocupat de reparare şi de reîntinerire, ne trezim deshidrataţi şi cu mult acid gastric în corp. Dimineaţa, primul lucru important este să eliminăm orice toxine în exces şi să ne realcalinizam trupul pentru buna funcţionare pe parcursul zilei.

Pentru aceasta cel mai bine este să bem când ne trezim un pahar mare de apă la temperatura camerei. Opţional se poate adăuga sucul de la o jumătate de lămâie pentru a ajuta procesul de curăţare şi neutralizare plus că veţi căpăta un plus de vitamina C pentru a vă spori imunitatea.

4. Fă mişcare

 

Dimineaţă este momentul perfect pentru energizarea organismului prin întinderi, exerciţii cardio sau de forţă, care nu trebuie neapărat să fie intense. O simplă plimbare în jurul blocului sau un moment de yoga pot avea un impact uriaş asupra vitalităţii tale fizice şi psihice. Este un mod excelent de a menţine corpul în funcţiune şi de a scăpa de greutatea în exces.

5. Mănâncă regulat

Este important ca atunci când mănânci să îţi asculţi corpul. Unii oameni funcţionează bine cu trei mese principale pe zi (mic dejun, prânz şi cina) iar alţii cu trei mese mici plus o gustare înainte de prânz şi una după masă. Corpul tău îşi va menţine metabolismul activ şi va utiliza energia cu care îl alimentezi dacă mănânci la ore fixe în timpul zilei şi faci alegeri sănătoase bazate pe energia şi nevoile tale nutriţionale. Mese precum o salată organică cu multe frunze cu puţin avocado pe deasupra, sau nişte legume proaspete, susţin un corp echilibrat, sănătos, subţire şi energizat.

 

6. Odihneşte-te 

Odihnă şi somnul sunt extrem de importante pentru menţinerea unui metabolism activ şi sprijină o pierdere în greutate durabilă.

Fă-ţi un program în locuinţa ta unde ai o zonă liberă fără tehnologie, de exemplu după ora 18.00 uita de tot şi relaxează-te cu activităţi calmante care încurajează lipsa efortului şi un somn profund. Ştiu că este greu dar a doua zi corpul îţi va mulţumi ţinându-te activa toată ziua.

Sursa: mindbodygreen.com

 

S-ar putea să-ți placă și:


Articole asemănătoare