Elexirul longevității prezintă o combinație de 14 superproduse ce pot înceteni îmbătrînirea, preveni diabetul și cancerul, menține elasticitatea pielei și contribuie la restabilirea siluetei. Un chirurg plastician din California, Stephen Pratt a elaborat o dietă «capabilă să oprească procesele celulare care provoacă anumite boli» și să asigure «efecte adverse plăcute celor ce adera la dietă, devenind mai frumoși și energici».   După toate controversele cauzate de dieta lui Atkins, presa britanică, îndeosebi Daily Mail și Daily Mirror, au reacționat se pare, destul de binevoitor față de noua formulă a lui Dr. Pratt.

elixir.jpg

 

În cartea sa “Superfoods: Fourteen Foods That Will Change Your Life” (“Superalimente: 14 alimente care îți vor schimba viața”), Dr. Pratt a spus că timp de 20 de ani el a combinat studiul obiceiurilor alimentare ale pacienților săi cu studiul unor produse specifice , precum și efectele lor benefice asupra sănătății umane.

«Aceste produse sunt o parte integrantă a tuturor alimentelor sănătoase, previn apariția multor boli și ar putea contribui la prelungirea vieții. Dacă urmezi o dietă sănătoasă, senzația de saturație vine mult mai devreme decât începe procesul de depozitare a grăsimilor », spune autorul.

În grupa celor 14 minunate produse sunt incluse fasolea, afinele, broccoli, terciul de ovăz, portocalele, sucul de fructe galbene, somonul, soia, spanacul, ceaiul (negru și verde), roșiile, carnea de curcan, nucile și iaurtul.

 

Dr. Pratt nu interzice folosirea altor produse, dar recomandă, ca cele de sus numite să fie întrebuințate de cel puțin 4 ori pe săptămână, pentru a obține rezultate mai bune.

Conform lui Dr. Pratt, este vorba despre produse care pot fi consumate în fiecare zi. Afinele — 1-2 porții pe zi. Broccoli — 0.5-1 porție. Același lucru este valabil pentru dovleac. O porție — tomate. Cîteva linguri de ovăz. Soia — cel puţin 15 grame. O portocală. Spanac — 1 porţie, în cazul în care este gătit la aburi, dacă va fi fiert atunci -2. Ceai — 1 cană. Iaurt — 2 căni.

În conformitate cu această dietă pentru o săptămână ar trebui să fie 4 porții de fasole, 2-4 porții de somon, 3-4 porții de curcan (în total aproximativ 350 g) și aproximativ 140 g de nuci, este de dorit ca totul să fie împărtit în 5 porții.
În orice caz specialistul insistă că dieta este necesar să fie combinată cu efortul fizic regulat.

 

sursa: hora.md

 

 
Articole asemănătoare