Dacă simţi că faci toate lucrurile corect şi tot nu pierzi greutate destul de repede, atunci o să găseşti aici cinci posibile greşeli pe care le-ai putea face.

  5-reasons-losing-weight.jpg

 

1. Eşti prea dur cu tine însuţi

Sunt aşa de multe reclame cu „Pierzi 15 kilograme în 30 de zile” pe care le poţi vedea, înainte ca mesajul să înceapă să ţi se infiltreze în creier. Majoritatea oamenilor cred că acestea sunt ţinte normale la o cură de slăbire.

Majoritatea femeilor au aşteptări nerealiste despre cât de repede ar trebui ele să fie capabile să piardă din greutate. Aceasta parţial datorită tuturor mesajelor nerealiste deja pomenite pe care ele le capătă despre pierderea în greutate, dar şi deoarece ele îşi pot reaminti cât de repede erau ele capabile să piardă în greutate când aveau 20 sau 30 de ani. Adevărul este că, pe măsură ce avansezi în vârstă, rata cu care poţi pierde greutate se încetineşte.

 

Dar asta nu ar trebui să fie o problemă, dacă eşti focalizat pe pierderea în greutate sănătoasă şi pe termen lung (aşa cum ar trebui să fii focalizat!). La urma urmei, când vorbim despre zvelt pentru tot restul vieţii, ce înseamnă câteva săptămâni suplimentare pentru a-ţi atinge ţelul?

2. Încerci ceva prea drastic

Pierderea în greutate nu ar trebui să se simtă în mod neplăcut. Dacă este neplăcută, eşti pe drumul greşit. Adevărul este că dacă vrei să fii zvelt şi sănătos pentru toată viaţa, nu o să ajungi la obiectivul tău făcând lucruri pe care le urăşti.

 

Dacă te înfometezi, asta nu este o soluţie pe termen lung. Ar trebui să fii capabil să te ţii de soluţia aleasă destul de mult pentru a-ţi atinge ţelul, dar după aceea?

Decât să optezi pentru vreo dietă drastică, focalizează-te mai bine asupra micilor schimbări pe care ştii că poţi să le integrezi uşor în viaţa ta.

3. Te bazezi prea mult pe exerciţiile fizice

 

Pierderea în greutate Mulţi oameni fac regulat exerciţii fizice epuizante, sperând să piardă din greutate şi apoi sunt nedumeriţi de ce acest lucru nu are nici un impact.

Exerciţiile fizice sunt valoroase pentru sănătatea ta. Dar în ciuda a ceea ce crede majoritatea oamenilor despre exerciţiile fizice şi pierderea în greutate, adevărul este că doar exerciţiile fizice (în special pentru femei, şi chiar mai mult valabil pentru femeile trecute de 40 de ani) nu sunt îndeajuns.

S-ar putea să-ți placă și:


Ar trebui să-ţi continui exerciţiile (fiindcă sunt foarte bune pentru tine), dar dacă vrei să pierzi în greutate, mai gândeşte-te şi la stilul de viaţă.

 

4. Uiţi despre caloriile lichide

O serie de oameni agonizează la dilema dacă să mănânce pâine la cină, în schimb beau trei pahare de vin fără să clipească. Desigur, numărul de calorii din vin este mult mai mare decât dintr-o singură bagheta. Acelaşi lucru este valabil şi pentru alte băuturi alcoolice precum berea sau ţuica dar şi pentru băuturile tip suc din comerţ chiar dacă sunt marketate ca fiind fără zahăr sau cu îndulcitori naturali.

5. Nu dormi destul

Sunt persoane care fac mare progres în pierderea kilogramelor în plus, şi apoi, după câteva nopţi cu somn chinuit, lucrurile încep să se destrame. Ei se simt mai flămânzi decât de obicei. Şi poftesc la alimente bogate în carbohidraţi.

Dacă se întâmplă asta, aceştia încep să fie supăraţi pe ei înşişi. Dar nu este greşeala lor. Ei sunt doar privaţi de somn, iar lipsa de somn poate spori foamea.

În acest caz, prioritatea lor absolută, necontând ce altceva se întâmplă la acel moment, este de a căpăta un bun somn nocturn.

Acordă-ţi o pauză

Tema de bază la toate aceste sugestii este de a nu îţi face viaţa prea grea. Este aşa de uşor să te superi pe lipsa progresului şi să începi să te condamni. Dar asta nu ajută şi nu este justificat.

Fii blând cu tine însuţi. Dacă eşti puternic motivat să pierzi în greutate, atunci orice zbateri ai avea, nu sunt datorate greşelilor personale, ci micilor greşeli făcute în abordarea pe care o ai asupra pierderii în greutate.

Sursa: mindbodygreen.com

 

Articole asemănătoare