Vitamina B6 te ajută să-ți amintești visele mult mai detaliat. Vitamina B6 este benefică pentru creier, iar descoperirea ar putea ajuta la combaterea coșmarurilor sau a fobiilor.

vise-urate-cauze_b0e9b.jpg

Dacă până acum ai avut diverse vise, dar când te-ai trezit nu ți-ai amintit nimic, ar trebui să consumi alimente cu vitamina B6 înainte de culcare.

 

Doctorul Denholm Aspy este de părere că descoperirea beneficiilor pe care le are vitamina B6 asupra creierului ne-ar putea ajuta să înțelegem mai bine cum putem controla visele și să tratăm fobiile.

Aspy a făcut un experiment la care au participat 100 de voluntari. Unii dintre ei au luat o pastilă care conținea 240 de miligrame de vitamina B6, iar celorlalți li s-a dat o pastilă care conținea un complex de vitamine B. Apoi, au fost puși să se relaxeze și să doarmă. Când s-au trezit, fiecare a trebuit să relateze ce au visat (dacă au visat).

Doctorul a observat că grupul celor cărora li s-a administrat doar vitamina B6, și-a amintit în mod semnificativ mult mai multe detalii ale viselor pe care le-au avut (cu până 64% mai multe detalii). Ceilalți, fie nu-și aminteau suficient de bine ce au visat, fie nu-și aminteau deloc, iar alții s-au plâns că nici nu s-au odihnit prea bine.

 

S-ar putea să-ți placă și:


Se pare că viteamina B6 transformă chimic triptofanul (unul dintre cei opt aminoacizi esențiali pentru organism) în serotonină (substanță cu rol de neurotransmițător, prezentă în sistemul nervos și nu numai), care induce un somn profund.

Pentru a evita administrarea de suplimente iată câteva alimente cu vitamina B6 pe care le puteți consuma: spanac, varză, ardei gras, usturoi, conopidă, banane, țelină, ciuperci, broccoli, pește (cod), pepene, cartofi, mazăre, ceapă, carnea de pui și de curcan, mușchi de vită, căpșuni, etc.

sursa: playtech.ro

 

 

S-ar putea să-ți placă și:


Articole asemănătoare