Cine spunea că în România nu se poate face treabă ca-n străinătate? Ei bine, ba da, se poate! Dovada o reprezintă o serie de fotografii publicate de Compania Națională de Administrare a Infracturii Rutiere cu deszăpezirea Transfăgărășanului, care va fi redat circulației rutiere începând cu 1 iunie.

trasnfu.jpg

 

În imagini se vede cum drumarii au reușit să taie drum prin nămeții de zăpadă înalți chiar și de peste 5 metri. 

transf.jpg

transf24.jpg

 

18582255_1860367097556694_4217058871809514420_n.jpg

Info

Transfăgărășanul este un drum construit în urmă cu peste 40 de ani, ca să permită trecerea peste zona de creastă a Masivului Făgăraș, cel mai înalt lanț muntos din România. Șoseaua urcă până la o altitudine de 2.042 de metri în căldarea glaciară Bâlea, fiind al doilea drum din România, ca înălțime, după Transalpina, care străbate Munții Parâng și ajunge până la 2.145 de metri în pasul Urdele.

 

Transfăgărășanul are două benzi de circulație, o lungime de aproximativ 92 de kilometri, iar din cauza celor peste 800 de serpentine și a drumului în rampă, viteza medie cu care pot rula mașinile este de cel mult 40 de kilometri la oră.